Real

Punkty za zakupy

1 °P za 2 zł

Sieć Real wraz ze swoją ofertą powstała w Polsce pod koniec 1995 r i od tamtej pory dostosowuje ją do oczekiwań konsumentów. Dzisiaj sieć obejmuje 57 marketów w Polsce, gdzie pracuje obecnie 13,5 tys. osób.


Za każde 2 zł wydane w hipermarketach Real otrzymasz 1 punkt PAYBACK!

Dodatkowo płacąc kartą Real MasterCard za każde wydane 3 zł otrzymujesz 1 punkt PAYBACK.

Wyjątkiem w doliczaniu punktów są doładowania pre paid, oraz papierosy i wyroby tytoniowe. Odliczamy punkty z konta PAYBACK jeżeli klient pobierze fakturę na firmę.

Naliczone punkty za zakupy w hipermarketach Real będą zablokowane przez 7 dni od daty dokonania transakcji.

 

Teraz w punktomacie Real możesz wymienić dowolną liczbę
punktów PAYBACK* na wybrane przez Ciebie zakupy!

Wymieniając 2500 punktów PAYBACK zaoszczędzisz 50% przy zakupach na kwotę 50 zł.

 


  • Liczba Twoich punktów PAYBACK: 5 000 °P
    Rabat na zakupy: 50 zł

  • Liczba Twoich punktów PAYBACK: 10 000 °P
    Rabat na zakupy: 100 zł

  • Liczba Twoich punktów PAYBACK: 20 000 °P
    Rabat na zakupy: 200  zł

 Dzięki temu możesz obniżyć kwotę zakupów o 50% lub więcej!

 

* Minimalna liczba to 100 punktów PAYBACK.

Punkty Programu PAYBACK mozesz również wymienić na kupony rabatowe o dowolnych wartościach:

  • 1 000 °P = kupon 10 zł
  • 2 500 °P = kupon 25 zł
  • 5 700 °P = kupon 57 zł
  • 9 235 °P = kupon 92,35 zł

Płać za zakupy nawet 100 % mniej.

Punktomaty, w których wymienisz punkty PAYBACK na kupony rabatowe, znajdziesz w hipermarketach real. Zasady realizacji kuponu rabatowego dostępne sa w Real Finanse oraz na kuponie rabatowym.


Sieć Real powstała w Polsce pod koniec 1995 r. Od momentu otwarcia tu pierwszego hipermarketu do chwili obecnej wiele się wydarzyło. Dzięki temu Real szczyci się dziś długą listą osiągnięć, trafnych decyzji i udanych inwestycji. Sieć obejmuje 57 marketów w Polsce, gdzie pracuje obecnie 13,5 tys. osób. Sprzedaż prowadzona jest w 36 miejscowościach i 14 województwach asortyment zaś tworzy 45 tys. artykułów spożywczych i przemysłowych.

Każdy hipermarket to także kilkadziesiąt sklepów w pasażu handlowym i stale rosnąca liczba Klientów.

Marka Real cieszy się w Polsce dużą popularnością, a oferta sieci hipermarketów, oraz podejście do Klienta jest tu wysoko cenione i nagradzane. Real może pochwalić się wieloma wyróżnieniami. Real analizuje potrzeby Klientów i rozwija ofertę handlową, tak, aby optymalnie dostosować standardy działań do oczekiwań konsumentów.

Sieć stawia przede wszystkim na wygodę i komfort robienia zakupów, tak, aby każda wizyta w Realu była dla Klientów przyjemnością.

×